Songs

PR — найтонший інструмент взаємодії з цільовою аудиторією. Завдання PR — не продати, а проінформувати про компанію/товар/послугу, створити певний образ в уяві потенційних клієнтів/покупців, завоювати лояльність, а в ідеалі — вірність бренду. Піар наразі є потужним інструментом формування репутації компанії, товару, бренда або послуги.

Термін «public relations» у класичному розумінні давно застарів. Із розвитком діджиталу рельєф значно змінився, зникла потреба в ЗМІ як посереднику. Тепер це робота з аудиторіями, побудовою спільнот, довірою до бренда та донесенням змісту. Все це ми називаємо простим словом «комунікації».

Feex Agency є офіційним партнером Google. Тому фахівці нашої компанії розуміють усі найновіші трендові та інноваційні напрямки в digital, мають величезний досвід у рекламі та знають, як за мінімальні бюджети отримати максимальну довіру та любов до бренда.

Компанія Feex Agency сформує індивідуальний пакет PR-послуг, до якого увійдуть лише ті PR-технології, які є необхідними для вирішення поставлених завдань.

Наші фахівці запропонують Вам ряд інструментів PR, які варто задіяти для залучення максимально активної та потрібної аудиторії. Це значно зекономить Ваші фінанси та дасть той результат, який буде вказаний в маркетинговому плані.

Величезним плюсом Feex Agency є виконання повного циклу PR. Ми розуміємо, який контент краще «сіяти», на яку аудиторію та яким способом. Ми зможемо придумати креативну (вірусну) ідею, правильно її зняти відео та зробити якісний продакшен, що неодмінно спрацює під час майбутньої кампанії. Оскільки ми співпрацюємо з топовими артистами та політиками, великими компаніями та медійними особистостями, ми прекрасно розуміємо психологію будь-якої аудиторії та її зворотньої реакції на певний контент, який приходить з інформаційних ресурсів.

Songs
Songs

У шоу-бізнесі функціонує специфічна система взаємодії із суспільством, і працює вона за певними правилами. PR-менеджери, PR-директори, а інколи й ціла PR-агенція грають надзвичайно важливу роль у просуванні музичного проєкту та в його правильному позиціонуванні на ринку шоу- бізнесі. Це дозволяє артисту бути в курсі всього, що відбувається в цій сфері, та не переживати за свій імідж.

Одним із ключових напрямків піару в шоу-бізнесі є вміння якісно піарити свій продукт у засобах масової інформації (ТВ, радіостанції, друковані видання, інтернет-ресурси).

Щоб отримати безкоштовні (зі значними знижками) прояви з боку цих майданчиків, потрібно розуміти вірусність продукту та зацікавлену аудиторію. Як правило, такі результати досягаються за рахунок послідовності деяких дій:

  • Тестування треків
  • Вибір аудиторії і відповідного треку;
  • Створення іміджу (фото і відеозйомка, вірусні ролики, контент-план)
  • PR-кампанія (digital). «PR Хвиля 1». Визначення показників вірусності та затребуваності продукту на ринку.

Шоу-бізнес. PR-послуги повного циклу для артистів:

Створення аудіо-треків. Написання. Тестування. Вибір трек-хіта й аудиторії.
Розробка PR-стратегії: аналіз проєкту, розробка легенди, позиціонування.
Створення промо-пакета: біографія, дискографія, прес-реліз, фото-банк, відео-банк, рекламний контент.
Комплексне просування, маркетингова стратегія, контент-маркетинг, smm, YouTube, SEO, email-маркетинг, розробка сайту, брендинг/ребрендинг.
Створення сайту: наповнення, підтримка та оптимізація.
Розміщення треків на радіо та кліпів на музичних каналах, популярних інтернет-відео-сервісах.
Чарт-промоушен: Потрапляння на топові позиції світових чартів: Billboard, Itunes, Shazam і Spotify.
Створення інформаційних приводів, легенди, скандали, новини про артиста.
Написання текстових матеріалів... прес-релізи, новини, статті, анонси, коментарі, інтерв’ю тощо.
Організація гостьових етерів на ТВ і радіо: онлайн-конференції, зйомки телепроєктів, участь у ток-шоу.
Організація та проведення PR-заходів: прес-конференції, презентації, спеціальні проєкти, у тому числі організація культурних, соціальних, доброчинних. Участь артиста у значних світових івентах формату Grammy та Billboard Awards. Червоні доріжки та закриття заходів топових світових лейблів. Те, що не продається.
Проведення регулярних розсилок новин: Розсилки в національні та регіональні ЗМІ. PR-просування на регіональних радіостанціях.
PR-підтримка концертних турів: налагодження інформаційного партнерства зі ЗМІ, підготовка рекламних кампаній, підготовка комерційних пропозиція для Спонсорів, анонсування концертів, інформаційний супровід, ефективна реклама).
Опрацювання вхідних запрошень: а також ініціювання запрошень Клієнта на заходи світського, культурного, соціального спрямування, доброчинні проєкти — відповідно до позиціонування артиста.
Координація роботи підрядників за проєктами: дизайнери, програмісти, фотографи, музиканти, режисери та інші спеціалісти. Координація роботи фан-клубу.
Контроль публікацій: і контроль згадок про артиста в ЗМІ, за потреби (якщо можливо) — коригування.
Підписуйтесь на нас: